İletişim Hattı
+90 (328) 717 43 00
Anasayfa
Borsamız
Tarihçe
Yönetim Kurulu
Meclis
Disiplin Kurulu
Borsa Birimleri
Genel Sekreter
Muhasebe
Muamelat
Tescil
Laboratuvar
Hizmetli
Organizasyon Şeması
Politikalarımız
İnsan Kaynakları Politikası
Üye İlişkileri Politikası
Mali Politika
Kalite Politikası
Haberleşme ve iletişim Politikası
Bilgi İşlem Politikası
Kurumsal Risk Politikası
İş Planlaması Politikası
Misyonumuz
Vizyonumuz
Kotasyon Listesi
Üyeler
Gerçek Kişi
Tüzel Kişi
Üye Listesi
Laboratuvar
Gıda
Toprak
Haberler
Bülten
Günlük
Haftalık
Aylık
Yıllık
Multimedya
Fotoğraf
Video
Kadirli
İletişim
İletişim
İstek Öneri Şikayet
Kalite Politikamız
MENÜ
ONLİNE İŞLEMLER
Hızlı Aidat Öde
Belge Sistemi
Kalite Politikası
Kalite Politikamız
Sistemin sürekli iyileştirilmesi ve mevzuat şartlarına uygunluk için gereken prosesler dahil sistemi etkin bir şekilde uygulayarak üye memnuniyetini arttırmak.
Üye ihtiyaç ve beklentilerini dikkate alarak üye memnuniyetini ön planda tutmak,
Teknik, ticari ve yasal gelişmeleri izlemek ve üyeleri zamanında ve doğru bilgilendirmek,
Kalite Yönetimi ve TOBB Akreditasyon Sisteminin etkinliğini sürekli iyileştirilmek,
Borsanın üyeler ile diğer kurum ve kuruluşlarla olan ilişkilerini uzlaşma ve gelişme temelinde sürdürmek,
Bölgemiz ve İlçemizin gelişmesi ve kalkınmasında, kurum olarak üstlenebileceğimiz sorumlulukları üstlenmek ve başarmak,
Şeffaf bir yönetim anlayışı sunmak,
Sürekli iyileştirme faaliyetleri ile tüm süreçlerimizi mükemmelleştirmek için çalışmak,
Temsil ettiğimiz Bölge ve İlçemizin ekonomik, sosyal ve kültürel gelişimine faydalı olmak